tisdag 2 september 2008

Nolle - P DEL 2

Två första dagarna är nu alltså gjorda.
Igår var det två föreläsningar som gick rätt bra faktiskt. Rätt svåra ämnen men intressanta.
Idag har jag suttit med några polare i biblioteket och pluggat om allt från nervceller och olika funktioner i våran hjärna. Känns faktiskt skoj att få ett schema på sitt liv=)
Sen har jag grymt sköna kompisar här. Både från min egna klass plus dom från Malins klass som jag lärt känna bra=)

Här har ni lite fler bilder från Nolle-P perioden!
Enjoy!


Här är Petter och Jon.
Dem två jag umgåtts med.

Här har vi en bild på den kända "adeln"
Dessa får man ALDRIG tilltala. När dom kommer in i ett rum så spelas det en sjukt mäktig låt och alla i rummet måste stå upp och titta ner i marken...!
Svårt att förklara men det är helt galet å rätt skoj ändå=)

Här har vi en bild på en av alla aktiviteter som varit under dessa två veckor.

Här har vi en "nolla" som möter en Överphösare i kuddfäktning.
Självklart får aldrig en Överphösare förlora mot en nolla och därför får han "lite" hjälp som ni ser=)

Cissi från klassen

Här har vi Elina och Anna från klassen

Här har vi klassens kända kundvagn. Den hade våra phösare hand om den dök upp på våra förfester=)

Här har vi tre av våra phösare.
Sara, Olle och Liz.

Emma och jag

Här är jag utklädd till våran Hawaii kväll

Jesper och David från klassen också utklädda till Hawaii tema=)

Vi blev bjudna på buffé denna underbara kväll!

Sjukt gott var det!

Blev många snappsvisor och annat trevligt!

Bella och hennes syster Dilek

Försökte mig på lite dans...

Här kommer våra phösare med "kundvagnen".
Självklart i största heemlighet.

Dessie och jag

Två "grabbar" från en annan klass under pjamas partyt!

Liten trevlig gruppbild

Här har vi en liten tjuvbild från mitt rum. (kommer fler och bättre bilder sen=)
Vi träffades här och lirade lite Guitar Hero innan en klassfest.

Charlotta och Dessie under pjamaspartyt

Detta var mitt bidrag under den kvällen...
Det blev lite kallt på krogen vill jag lova=)

Marcus körde hårt!
Grymt skön kille!

Lite mer fest hemma hos mig!

Sen har ju Malin kommit hit nu.
Detta är under en av efterfesterna från förra veckan.

Dessa är tomma nu...

Phösar Hasse lirade som en galning!

En liten gruppbild från en hiss=)



Inga kommentarer: