tisdag 16 september 2008

Programrepresant + Korv + Guitar Hero!

Ikväll har det blivit korv & stuvade makaroner hos Malin och sen har det blivit Guitar Hero 3 i mängder! Man blir fan aldrig less.
Nu blir det att lägga sig och se Entourage. Grymt att det börjat om!

Imorgon blir det plugg i biblioteket från 10.00. Känns rätt skoj faktiskt.

Förresten så valdes jag och Dessie idag till programrepresanter för Psykologi=)
Dessutom blev vi också invalda i aktivitetsgruppen. (Typ festfixare).

Känns både skrämmande, skoj och ärofyllt.
Får se var detta slutar=)


3 kommentarer:

Anonym sa...

tjenare norrlänning... trodde aldrig jag skulle få säga det till dig. Hälsningar från ett dimmigt men snart soligt Tärna. Vi åkte linbana i helgen genom molnen upp på kalfjället och strälande sol. Riktigt häftigt! Fcik klä av oss när vi kom upp på toppen, sen väntade 6 timmars vandring. I söndags blev det 4 timmar. Gissa hur min kropp mår... framförallt knäna av allt upp och ner. Kul att höra att allt är bra. KRAM

Anonym sa...

Bagarn du ær en festfixare av klass:)

Hoppas du hare fint i Luleå, verkar ju så iaf:)

Ær ju i tromsø nu, nær jag ska hem dærifrån ska jag ta en svæng førbi luleå och sæga hej:)

Hareeeeeee gøtt

Richard Lindström sa...

Men tjenare Frank!! (Och syrran)
Fan va kul att höra från dig!! (även dig syrran, de vet du)

Ni är alltid välkommna hit, det hoppas jag ni vet! Det är bara att höra av er!

Saknar er som fan!

Kram!