onsdag 10 september 2008

Plugg, film, Stockholm och lite mobilbilder

Senaste dagarna har det varit väldigt mycke plugg på dagarna och mycket film och Guitar Hero på kvällarna. Man kan alltså säga att det varit väldigt fullt upp.
Har sjukt trevligt och jag måste säga att jag älskar detta liv. Det är otroligt skönt att kunna själv bestämma sitt schema.
Det är till och med trevligt att plugga. Vi är ett gäng på 4-5 stycken som brukar träffas i biblioteket på dagarna och plugga. Mycke trevligt!

Nu till en helt annan sak...
Imorgon flyger jag till Stockholm!
Brorsan företag firar fem år med värsta festen imorn och självklart ska lillebror vara där och gratta!=) Känns riktigt skoj! Det har bestämts med kort varsel men jag hoppas kunna stanna hela helgen så jag hinner träffa lite kompisar också... Vi får se hur detta slutar.
Men det känns riktigt skoj!

Sen jag skaffade Guitar Hero verkar jag fått nya rumskamrater=)
Malin och Ida (speciellt Malin) är helt förälskade i detta spel.
Måste väl erkänna att jag också blivit det. Shit va skoj det är!

Detta är vanlig bild i mitt rum=)



Tyvärr är min vanliga kamera på lagning så ni får nöja er med lite bilder från min mobil.
Ursäkta kvalitén.


Här är det jag och Dessie som lagat en fruktansvärt god spaggetti med köttfärssås hemma hos henne!
Mycke trevligt kväll som avslutades med Gudfadern

Här är en grymt dålig bild på en pokerkväll som vi grabbar i klassen hade hemma hos mig förra veckan. Fan va skoj vi hade!

Här är en bild från min lektion igår. Som ni kanske ser handlade den om hjärnans uppbyggnad.

En bild från igår när vi satt ett gäng i fiket och pluggade.
Kaffe, choklad och en ipod har varit viktiga redskap=)


Jag delar som sagt kök med två Indier där jag bor och igår när vi hade filmkväll hos mig så knackade dom på och bjöd på någon indisk specialitet. Typ friterad lök.
Grymt snällt tyckte vi och det var jävligt gott!

1 kommentar:

Mamma Rebecca sa...

Glöm inte bort att du ska träffa mig med. Din blogg gör att jag börjar sakna studietiden.. Ses på festen i morgon- tror den blir grym!! kram syrran