måndag 29 september 2008

Lite smått och gott...

Då var man alltså i Skeå igen. Hinner dock inte med så mycket denna gång. Blir mest att vara hos morsan och typ plugga. Var hos Petter igår och träffade grabbarna. jävligt skoj att träffa dom igen!
Snart ska jag iväg och förmodligen köpa en dammsugare...Känns inte jätteskoj, men nödvändigt=)

Ikväll blir det poker hos Walle. Måste ju visa grabbarna vem som fortfarande dominerar=) I NHL vet vi redan...hahaha

Imorn blir det tillbaka till Luleå och plugget.

Här kommer lite bilder från senaste dagarna...


I torsdags var det självklart köttbullstorsdag.
Vi blev totalt sju från klassen.


Till efterätt blev det massa munkar!


Marcus och jag fick ansvar att laga köttbullar med stuvade makaroner.
Det var mycket blod, svett och inlevelse i vårt lagande...


Blev sjukt mycke makaroner!


Och det blev riktigt gott!!


Sen efter maten blev det som vanligt poker.
Som jag så trevligt fick vinna=)


I fredags blev det fest med klassen och innan så träffades vi ett gäng hos mig och sjöng Singstar! Man är ju ruggigt dålig, men fan va skoj det är!


I lördags var det bingofinal och då styrde jag och Dessie uppp lite skumpa och hade en trevlig bingokväll.


Nu sitter jag i morsans vardagsrum och försöker vara lite duktig med plugget!

Inga kommentarer: