måndag 2 mars 2009

Bland det äckligaste jag gjort!


Som de flesta vet har jag under ca 5 månader delat kök och toa med en indier. Det har väl haft både sina fördelar och nackdelar. ( mest nackdelar dock ). Nu när jag flyttar ut från den lägenheten så fick jag veta att jag måste även städa ur våra gemensamma utrymmen! Ingen rolig uppgift då köket har används jävligt flitigt av den kära indiern och han har inte riktigt städning som sin favoritsyssla!:(. Man tycker dessutom att vi iallafall borde kunna samarbeta med dessa uppgifter, men han kan bara dålig engelska och är borta mkt så jag och David styrde upp skitjobbet!
Nu gick köket rätt hyffsat att städa och det blev vi klara med igår!
Dock kom helvetet till Luleå idag!
Med en timma till besiktning så började jag imorse ge mig på toan! Och ni ser på bilden vad som mötte mig! Fy fan säger jag bara! Det finns inte en jävla chans att denna toa var besiktad för 5 månader sen när jag flyttade in! Det är verkligen det äckligaste jag varit med om.. Det där avloppet har nog ALDRIG blivit rensat och med bara en timma till besiktning så hade jag inte så mkt väl än att börja gräva... Jesper och David kunde inte ens vara i samma rum...
Nu känner jag mig bara smutsig och äcklig!

Annars lever livet just nu! Trivs riktigt bra i lägenheten och i eftermiddag drar jag, Jesper och David till IKEA.(markus är sjuk)

Nu är det dags för besiktning!

Inga kommentarer: