onsdag 25 mars 2009

Intensiva tider...

Igår blev det tentaplugg fram tills kvällen och sen blev det tv-kväll hemma hos Sara och Erika. Har varit riktigt sköna dagar här i Skeå...
Nu är det dags för mer plugg och sen tar jag bussen tillbaka till verkligheten vid halv tre idag. Ska bli skönt att komma hem till "familjen" igen=)

Tenta imorn och sen kommer det sex dagar av skön ledighet!
Till helgen får jag besök av Petter, Frank, Miriam och Lina så helgen lär bli intensiv=)Dessutom är det tentaröj!
Nästa helg blir också rätt intensiv skulle jag gissa. Jag fyller år på torsdagen och då kommer bland annat Sara upp å hälsar på. Har snackat om en tripp till Ikea bland annat. Sen på lördagen (4 april) så har vi tänkt styra upp en stor fest i nya lägenheten. Det blir både inflyttningsfest och födelsedagsfest...
Mer info om den festen kommer dyka upp på Facebook typ imorn gissar jag...

Näe nu blir det plugg!
Tjo!

Inga kommentarer: