fredag 27 mars 2009

Rastlös...

Idag händer det inte mkt. Vi körde en liten tentafest här i kollektivet igår. Riktigt skoj, men man är lite mör idag. Nu är jag dock riktigt rastlös. Det blev inge besök från Petter och Frank denna helg. Petter kommer nästa helg istället. Då har vi ju stor inflyttningsfest dessutom!
Dock kommer Miriam och Lina och hälsar på imorn...Blir trevligt.

Jo sen har jag bokat en resa till Stockholm! Kommer skriva mer om det senare...

Hur som helst så hittade jag detta frågformulär på Franks blogg och eftersom jag är galet rastlös så ska jag göra ett försök. Brukar vanligtvis inte gilla dessa typer av formulär, men va fan. Är man rastlös så...=)

Lovar du att vara ärlig? Annars blir de ju inge skoj...?
Du heter: Richard Johan Mikael Lindström
Smeknamn: Bagarn, Blinkers
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - Fix you
Beroende av: Vänner och skratt
Vem behöver du mest just nu: Tomten som har massa paket som innehåller pengar...
Vad tror folk om dig? förhoppnngsvis en schyst, glad och rolig kille. Kanske lite bekväm av mig=) haha...
Stämmer det? Ja det kan vi nog säga!
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och att jag alltid ställer upp..
Vad säger du för att imponera på någon? Säger inget speciellt. Tror att om man bara är ärlig så har man kommit en bra bit.
Hur imponerar man på dig? är man bara öppen och har lätt till skratt så är jag inte svår.
Brukar du skratta för dig själv? Ja det händer=)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Din lilla sopa. HAHA!!"
Var bor du? Luleå
Trivs du där: Trivs riktigt bra!
Äger du några converse: Ett par.
Sprit, cider, vin eller öl: Öl, men vin kan ockå va gott.
Brukar du bli för full: Det händer.
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Nop, skulle vara pinsamma situationer då=)
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Bli ekonomiskt oberoende.
Hur svarar du i mobilen: Beror helt på vem som ringer.
Vem ringde du senast? David
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: han berättade sitt lösenord till sin dator.
Antal timmar sömn inatt: 6, typ
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja för det mesta.
När mår du bra: När man inte har massa måsten och man kan umgås med dem man gillar.
När blev du fotad senast: Minns inte...
Hur känner du dig nu: Lite bakis men glad=)
Vanligaste färg på dina kläder: svart typ...
Vad tycker du om fötter: fula men nödvändiga...
Vad saknar du: pengar=//
Hade du en bra kväll igår: Riktigt trevlig! Drack öl med grabbarna i kollektivet sen drog vi ut på stan!
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: nop
När brukar du oftast gå och lägga dig: 1-2
Är du blyg? Ibland blir jag blyg, men de funkar.
Sysslar du med någon idrott: Fotboll på hobbynivå=)
Vill du hellre ha mail än brev: Mail funkar bäst!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja
Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Tjejernas omklädningsrum. Frågan är bara vilket?
Är du nöjd med ditt liv: Ja de får jag nog säga.
Är du bortskämd: Nej, ibland kanske=)
Vad gör du i morgon: Ska på Tentaröj!
Vad är det värsta du vet? Typ när folk skämmer ut sig, eller om jag gör det. Gillar inte heller att förlora. Sen är orättvisor aldrg bra...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Orkar inte tänka på det=)
Vad behöver du just nu? Ha lite skoj!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Peter Griffin
Vad längtar du till? Tentaröjet, min födelsedag, inflyttningsfesten, resa till Sthlm=)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag känner mig jävligt nöjd med mina vänner!
Vad använder du för shampoo? Olika...
Vad är det finaste du fått? Hm, svår fråga. Nåt av alla fina saker jag fått från min mor=)
En speciell dag du minns: Har många speciella minnen. svårt att ta ut någon speciell=//
Hur gammal är du: 23 (24 om 6 dagar)
Tycker du om någon just nu: Många...
Om fem månader: Är jag rik, Hoppas jag=)
Du samlar på: Onödig kunskap
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Malin, Sara, morsan eller nån i kollektivet kanske=) Har så många vänner jag skulle kunna snacka med=) Beror lite på vad det handlar om också...
Gillar du golf: Hyffsat
Vilken tid gick du upp idag: 10
Har du sovit i din egna säng inatt: joo
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Har ingen aning...
Är det okej att gråta: Såklart.
När grät du senast: hm...
Laddar du ner musik och film från Internet: Jo
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Leva livet några dagar!
Bär du glasögon eller linser: Nix
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: näe
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar...
Har du piercing: Nej
Vill du gifta dig: Nångång så...
Vill du ha barn: Ja 2-3 st
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Hyffsat bra!
Gillar du att dansa: Säger som Uggla: Dansar aldrig nykter=)
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Inte lika vig som jag var när jag var målis...
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk
Vilken är din favoritglass: Twister
Tror du på ett liv efter döden: Ibland
Tycker du om sushi: Sjukt gott!
Vad äter du helst när du ser på film: Olika.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Natt
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yes
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: på nån fest typ
Hur ofta tränar/motionerar du: olika...
Senaste låt du hörde: Eminem - When the music stops
Vad gör du på helgerna: Hittar på galna saker med folket här i kollektivet...

Inga kommentarer: