lördag 18 augusti 2007

Dagen efter...

Idag är vi väldigt slöa. Man känner både i kropp och själ att nu blir det att vila ett tag...Sista två dagarna har varit lite tunga.

Dock måste jag säga att vi hade väldigt trevligt igår. På förfesten/grill så var vi ca 16 personer och det var riktigt skoj. Vi var som sagt på en innergård på Medborgarplatsen där Roberts barndomskompis Erik bor med fru och barn. Dom hade en helt underbar lägenhet! Jag och Malin blev helt förtjusta i den. Vill ha!=)

Efter god mat, öl och lite konjak ( Som smakar otroligt vidrigt) tog vi och beställde taxi. Vi drog till Östermalm och skulle precis gå in på ett ställe som heter Blue Moon, då inser min kära flickvän att hon glömt sitt leg hos Hanna och Fred. På dessa ställen är dom stenhårda med sådant och Malin blev illa tvungen att åka taxi till deras lägenhet på Söder för att hämta det.
Inte lätt alltid... Men sedan hittade vi alla tillbaka till varandra och då blev det dans och skrål!

Tyvärr som nästan alltid så var förfesten betydligt roligare än själva utgången. Jag tycker stället vi gick på var bra, men man tappar bort varandra lite väl mycket. Alla har en tendens att springa åt olika håll. (det har aldrig hänt tidigare=)

Till slut stod jag och Fred kvar ensamma mitt på Östermalm. Klubben stängde, tjejerna hade dragit vidare och vissa hade gått hem.
Vi valde då att också gå hem och sova. Vi var trötta men nöjda!


Nu blir det bakis pizza och en massa filmer tillsammans med Malin. Mysigt!
Ha en trevlig Lördag!



Inga kommentarer: