torsdag 23 augusti 2007

Zlatan är min Kung! (Påve)


Jag fick mig faktiskt ut på en löparrunda igår! 5 km blev det och det var riktigt skönt i kvällssolen! Sedan blev det en riktig fotbollskväll...
Sverige mötte USA (vinst 1-0) Sen såg jag också från matchen England - Tyskland (1-2).
Det var riktigt kul att se Zlatan igår, oki han missade massvis med chanser men han var pigg och alert. Fatta hur bra han kommer vara mot Danmark den 8 sept när det är en match som gäller något!! ( En match som jag och polarna har biljett till). Zlatan gör mig riktigt glad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Zlatan suger och det vet alla! I alla fall då han spelar i Sveriges landskamper. När gjorde han något riktigt bra för oss senast? Egentligen?? Trots att du avgidar människan måste väl till och med du erkänna att han inte varit sitt bästa senaste matcherna i det svenska landlaget?

Richard Lindström sa...

haha roligt Malin=) puss på dig också!