onsdag 29 augusti 2007

Det hände igen!!

Alltså detta är riktigt sjukt....

Tidigare har jag berättat om en kioskägare som slickade på mitt Visa kort när det inte funkade. Nu var jag så dum att jag gick dit igen för att köpa Aftonbladet och två bananer.
Mitt kort har funkat perfekt sedan senaste gången så jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det inte skulle funka nu. Men självklart funkade det inte och innan jag hinner säga något har han satt tungan på mitt kort. Inte lika mycket som förra gången, men han slickade!

Denna gång blev jag tvungen att säga något.
Jag sa "Men snälla, det där hjälper inte" (sa det ganska irriterad).
Då svarade han lite viskande... "Jo ibland" och såg lite mystisk ut...?

Nu ger jag upp denna kiosk! PUNKT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej broder, Ragnhild här. har inte haft tillgång till dator på flera dagar. kan inte låta bli att skratta åt "guben" i kiosken! Hoppas allt är bra med dig! kram