fredag 17 augusti 2007

Jag mår illa...


Idag så mår man som man förtjänar... alltså inte sådär jättebra=/

Har kommit till jobbet nu och man mår lite illa måste jag säga...
Jag brukar aldrig dricka och vara ute före en arbetsdag men är broder och grabbarna i stan så får man offra sig lite.. Det är ändå Fredag så man får ju vila i helgen...

Vi hade iallafall otroligt trevligt igår!
Kvällen började med en typ av "VIP" fest på en liten restaurang på där vi blev bjudna på öl, saké och kräftor. Det var verkligen jätte trevligt!
Sedan drog vi runt på Östermalm på lite olika nattklubbar där det blev mer öl och mer skratt.
Kvällen blev snabbt sen natt och plötsligt var klockan 03... vi letade upp ett ställe att käka på och sedan blev det taxi till en av brorsans kompisar där vi alla (6 stycken) skulle sova.
Det blev ca 3,5 h sömn på ett trägolv utan täcke och sedan direkt iväg mot jobbet.
Det här var nog sista gången jag gick med på ett sådant här schema=//

Nu blir det att jobba sen blir det att möte upp Malin och Robban igen. Fest ikväll=)
Sköt om er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjabba!! Jäklar var du bloggar på. Trodde man skulle kika in nån gång då och då men med den farten du håller måste man ju uppdatera sig varannan timme =) Kul iallafall... Bara en fråga... lägger du upp blogginläggen via telefonen eller hur ids du annars ta dig tid att skriva blogg mitt under en fest på östermalm? haha Hälsa malin. Kram/Sofia

Anonym sa...

Han har fixat en ny mobil nu Sofia, så tar bara kort, skriver en kort text och skickar den direkt till bloggen. Supersmidigt!

Tekniken går framåt vill jag lova. Jo, han skriver på riktigt bra, Richard är som gjord för att blogga. Man hittar inte många som går in för det lika helhjärtat som han.