onsdag 15 augusti 2007

Jag vann!!!


Efter 30 tunga dagar är alltså jag och min brors sommarutmaning äntligen klar!
Igår skrev jag ett inlägg om Nikeplus och våran tävling som handlar om vem som springer/powerwalkar längst under 30 dagar.
Ställningen igår var alltså att brorsan hade ledningen med 850 meter och jag blev ju självklart tvungen ett ge mig ut på en löparrunda igår kväll.

Jag sprang 8,2 km och fick en total summa på 101,1 km!
Min bror sprang igår 6,91 km och fick en total summa på 100,66 km!
Detta gör allså att jag vann denna tävling med sammanlagt 440 meter!!

Detta känns självklart helt underbart! Att det skulle bli så här jämnt hade vi aldrig trott, inte heller att vi skulle komma över 10 mil! Riktigt skoj och riktigt bra träning!

Men det blir inte att varva ner nu... Man är självklart redan med i en ny utmaning. Denna utmaning går ut på samma sak. Skillnaden är att det är min brors jobb som är med. Vi är just nu ca 10 stycken som är med. Den här tävlingen kommer bli betydligt tuffare!
Blir kul att se var man hamnar nu=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Det var en jämn kamp och båda hade ni förtjänat vinsten! Men jag är glad att du vann, att jag är ihop med vinnaren, he he!

Anonym sa...

Grymt bra jobbat!

http://www.loparlarsson.se/content/view/31/57/

Där står det hur du springer 10 mils lopp på bästa sätt, fan tänk ett pass och du har vinsten typ =)
Marathon is the shit!

//Petter