onsdag 22 augusti 2007

Nu hände det någonting!!

Var just med om en riktigt äcklig
sak!


Nu på lunchen skulle jag gå ner till en liten kiosk som ligger just brevid mitt jobb. Där jobbar en äldre gubbe som är lite speciell kan man säga.
När jag ska betala för mina två bananer och en Aftonbladet så funkar tydligen inte mitt Visa kort... Han testar flera gånger men inget händer!

Vad gör han då???

Jo han SLICKAR på baksidan av kortet!!! Då menar jag verkligen slickar! Han använder hela sin tunga och slickar på varje liten del av kortet och inte bara på magnetremsan! (kortet är till och med lite fuktigt när jag får tillbaka det)

Jag hamnar i någon typ av chocktillstånd och får inte fram ett ord...
Det tog mig en bra stund innan jag insåg vad som hade hänt! (Att jag inte sa något har jag fortfarande inte förstått??)

Som tur är så måste jag byta ut mitt Visa kort mot ett nyare, men det hade jag tänkt göra nästa månad. Nu sitter jag i Nordeas telefonkö.....måste byta nu!!

Förresten hur rent tror ni att kortet är? Hoppas han blir magsjuk gubben!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det känns som att du drabbas av de flesta freaken... Jag som tyckte hon var knäpp som satte tejp på mitt VISA så det blev förstört. =)
//Rangan

Richard Lindström sa...

haha ja jag vet inte riktigt vad jag gör som träffar på alla dessa freaks!

Anonym sa...

Haha, jag gissar att det funkade efter han hade dragit syndafloden över kortet ??