tisdag 19 februari 2008

Cloverfield, surströmming, bröllop, dop, hårdträning, party och mycket mer!

* Var och såg filmen Cloverfield igår med brorsan. Se den, den var grym!!

* Ikväll blir det att käka surströmmimg med hela Skeå gänget. Stockholmarna på jobbet är inte avis på mig=)


*Jag har för första gången blivit
bjuden på ett bröllop (alltså hela festen)! Det är min förra chef i Skellefteå, Jimmy Aronsson och hans Emma som ska byta ringar i sommar. Grattis!! Ska bli riktigt trevligt!

* I april (12-13) åker jag till Skellefteå för att gå på dop. Syrrans lillgrabb ska då få ett namn. Dock är inget namn bestämt ännu=//.

*Jag är lite less på att fundera på framtiden.=//

*Jag har gjort en deal med mig själv nu efter Gran Canaria. Det handlar om hårdträning fram till sommaren! Ska bara käka nyttigt och träna så mycket jag kan. (Träna är bra när man mår dåligt). Ska ta 30 minuters promenader varje lunch också. Nu ska massa kilo bort!

*Dock kommer det nog bli lite party då och då trots dieten.
Till exempel planeras det lite grann inför kommande helger. Kommer nog bli trevligt=).

* Jag och 7 grabbar drar till Åre i mitten av Mars. Längtar grymt mycket!

* Kan bli så att jag får lite mer ansvar på jobbet framöver. Känns riktigt skoj.

* Avslutar detta inlägg med en fin bild på lilleman som broder tagit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbart fin bild =)