onsdag 20 februari 2008

Jag hade fel Sudden!

Jag och Malin Sundström (Sudden) hade ett vad förra veckan
(en struntsak.)
Nu råkade det otrolig nog visa sig att jag förlorade detta prestigefyllda vad och då måste man ju stå sitt kast.

Vi bestämde att den av oss som förlorade skulle bjuda den andre på middag och göra ett stort offentligt erkännande på sin egna blogg. Det är alltså det jag gör nu! Middagen får bli senare.

Jag erkänner Sudden. Du hade rätt och jag hade fel!=(

Hoppas du e nöjd nu?=)

Fan.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad handlade vadet om då?

Kul att veta B då man läst A, ha ha

Anonym sa...

anonyma får inte veta vad vadet var om tycker jag.

Richard Lindström sa...

haha håller med! Dock säger ja inte att andra får veta=)

Anonym sa...

Hahaha, who's the womman! (ööööh?)
Visste hela tiden att jag skulle vinna och att du skulle måsta förödmjukas på det här viset, stackars Richard...=) Såhär i efterhand lät jag dig kanske komma undan lite väl enkelt, nåja ser fram emot en middag=)

Anonym sa...

Okej, anonyma får ej veta. Jag är dock relativt anynym ändå eftersom jag följer din blogg via Zlatanbloggen, som dock inte är speciellt uppdaterad. Det händer mycket i den här bloggen och det är intressant att följa ditt händelserika liv på håll. Så här i skuggan, ha ha.

Richard Lindström sa...

David: Haha nu får ja ju dåligt samvete att ja inte uppdaterar min Zlatan sajt.=(( Har tyvärr inte haft tid. Vem vet vad som händer när vi närmar oss sommaren och EM=). Kul att du följer bloggen iallfall!

Anonym sa...

Ja jaag följer också bloggen via zlatanbloggen. Jag vill anmärka på att dagens skoj inte är kvar. skärpning nu!=)

Richard Lindström sa...

Dagens skoj? haha ja den kanske man borde införa igen!=) Ska ta mig en funderare över helgen!