fredag 1 februari 2008

Trevligheter i helgen!

Kan nog säga att detta är den längsta veckan jag varit med om! Har dom senaste fem nätterna sovit på fem olika ställen!=//. Inte lätt att vara luffare, men det underlättar att ha dom som ställer upp! Tack alla ni!

Nu är det iallafall snart helg och det känns riktigt bra! Ikväll ska jag först fara med brorsan på lite festligheter. Sedan ska vi fara hem till våran syster Rebecca och hennes kille Nisse och käka en sen men trevlig middag. Sedan vet man aldrig hur kvällen slutar!

Imorgon blir det först att gyma och sen fara till min brorsas kompis Andreas och se AIK krossa Frölunda! Sen på kvällen blir det stort partaj!
Vi ska vara på North Kingdoms kontor i Gamla Stan och ha party (Singstarfest typ). Jag har tagit med mig alla mina kompisar och brorsan ska också ta med lite folk. Kommer bli grymt skoj!

Dessutom har jag en kampanj just nu där jag försöker få hit Petter från Skellefteå för festen imorn. Han behöver göra något impulsivt så jag hoppas han dyker upp! Skulle vara jävligt skoj!!

Vi får se hur allt detta kommer sluta! Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: