onsdag 13 februari 2008

Härligt!


Ligger just nu vid poolen:). Kan säga att man har det riktigt härligt! Hittils har vi haft en väldigt lugn vecka där det har mest blivit att samla krafter vid poolen eller havet. Allt är ganska mycket som man hade förväntat sig här. Förutom att allt är väldigt dyrt. Lite tråkigt, men det får man överleva. Igår var vi på köttbuffe här på hotellet (revbensspjäll,sjukt gott!) och tro det eller ej, det blev även lite dans(inte skoj!) innan vi for ut. Ha ha.:) Dom har ett svenskt dansband här och fan va dom spelar. Håller på att bli lite galen! Imorn har vi iallafall planerat att hyra en bil och köra upp i bergen plus att fara och köra go-kart! Kommer bli riktigt skoj! För övrigt har jag och brorsan satt igång med en 5-kamp! Där priset är en stor bananasplit! Tävlingarna som ingår i denna kamp är Minigolf,Biljard,Go-kart,poker och en sista tävling som ännu inte är bestämd. Än så länge har vi bara avslutat minigolfen och där gick det åt H-vete!!(Men allvarligt, killen spelar ju golf!) Näe, nu blir det att sola lite till! Hej hopp!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart! Jag vill också... :) Sitter nu med skolböckerna framför mig och läser om gallsten :P Njut av värmen! Kram

Jakob sa...

jag läser ämnesuppdelningar i fröken Julie, det är minst lika trist. Jag hade nog fetbangat Köttbuffé, tji den

Richard Lindström sa...

Haha va harligt att hora att ni har skoj i kalla Sverige=) Inget av de ni laser kandes speciellt roligt! Nae Jakob, tror inte heller du hade kakat buffen!=//

Anonym sa...

Emil här, har läst om sociala frågor under ca 12 timmar. Känner mig inte alls avundsjuk på dig som får ligga vid poolen och dessutom lira minigolf =D Hörs när du dyker upp igen..