lördag 9 februari 2008

Framme!!


Nu vet ja inte om det går att blogga härifrån.. Men de märker vi ju snabbt om ni kan läsa detta:). Vi är iallafall framme nu och det känns verkligen så skönt! Trots att vi möttes av dåligt väder när vi landade i Las Palmas så kände jag bara en sån otrolig lättnad och glädje! Nu sitter jag på hotellet i shorts och t-shirt, solen skiner och allt är kanon. Jag och brorsan har just varit på en långpromenad och tittat runt här i Playa Ingles'. Mycke hotell, restauranger och discon:). Dessutom är det väldigt vackert här! Sen valde vi att äta middag på en lokal restaurang och måste nog säga att vi var dom ända turisterna som var där. Sånt tycker jag är grymt härligt. Bara synd att jag glömt den lilla spanska jag en gång för länge sedan trodde ja kunde:(. Ikväll blir det fest för hela slanten! Har just varit och köpt Gin och Tonic som blivit vald som våran officiella Gran Canaria drink! Hoppas ni har det bra i kylan! Kram på er! Ps. Bilden är tagen från våran balkong! (Riktigt fräscht hotell!!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte det minsta avundsjuk ;)

Anonym sa...

...kan då säga att jag är fruktansvärt avundsjuk=) Hoppas festen blev kul och inga 40+are som du lovat, hahahaha
Själv har jag sett film och pluggat hela helgen men det har varit trevligt det också. En vit helg mår man inte dåligt av. Njut allt vad du bara orkar nu! kramar