fredag 29 februari 2008

Nyttig helg?

Idag e man lite sliten. Både för att det är fredag och för att man var i Gävle igårkväll och såg hockey. Ångrar dock inte den resan!=)

Har just varit på min 30 minuters dagliga lunchpromenad, och i eftermiddag ska jag fara och träna med Mats, en kompis jag lärt känna via Fred.
En bra och nyttig fredag hitills måste jag ju säga.
Men efter denna träning ska jag, Mats och Fred gå på mongolisk barbeque. Vet inte hur onyttig den maten är men det är sjukt gott och är det nånting man lärt sig så är det att (nästan) allt som är riktigt gott är också riktigt onyttigt!=// Va fan handlar det om???

Men är det helg så är det helg!=)

Sen blir det hem till Fred för att se filmen No Country For Old Men.
Tror att den är riktigt bra!

Morgondagen ser riktigt spännande ut med bland annat Skellefteå AIK - Luleå på Oleary´s och sedan ska jag och brorsan på både en 25-års fest och en 30-års fest.

Hmm...Blir nog många promenader nästa vecka=//

Ha en trevlig helg allihopa!

Tips!
Vill ni göra bra affärer på systembolaget så klicka HÄR

Inga kommentarer: