måndag 24 december 2007

God jul!!


Då var det julafton då. Magin som man kände när man var liten finns kanske inte kvar, men visst är det nånting väldigt mysigt med just denna dag? Detta år ska vi fira hos min syster Ragnhild och hennes sambo Nicklas, å så senare ikväll kommer jag fara och möta upp Malins famil:). Igår hade jag en riktig kompisdag. Jag och Malin träffade upp Malin S och Emil på waynes. Riktigt skoj att träffa dem. Sen träffade jag upp grabbgänget. (Walle, Ogge, Envall, Jens och Petter). Det blev en massa fotboll och tv-spel. Kvällen avslutades med poker där jag faktiskt vann hela 800 kronor! Bra julklapp:). En härlig dag var det! Nu blir det julfrukost! God jul allihopa!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, då har du ju gått jämnt upp med din lilla utekväll ;) Vi ses imorgon !!