lördag 22 december 2007

Tiden går inte fort...


Nu vill jag verkligen vara framme. Är riktigt less på att sitta i en trång bil. Dessutom blir det inte roligare av att min baksäte polare (Malin) har sovit i stort sett hela resan. Hon är söt när hon sover men tyvärr inte så social:(. Kan annars berätta att jag hade en riktigt trevlig kväll igår. Jag och min käre vän Fred styrde upp en äkta grabbafton. Vi gjorde fläskfile' med inbakad ost som vi sedan rullade in i bacon och slängde in i ugnen. Detta serverade vi med pommes och det blev så jäkla gott. Sen tog vi några öl och såg ett par schysta filmer. Riktigt skön kväll! Malin var ute och käkade med en tjejkompis och hade tydligen också en riktigt trevlig kväll. Nu väntar en mängd trevliga kvällar i Skellefteå! Jag längtar så..

Inga kommentarer: