måndag 10 december 2007

Malins dag idag!

Grattis hjärtat!!
Idag är det alltså Malins dag! (Namnsdag).
Det roliga med Malin är att hon är uppväxt med att ens namnsdag är en ganska viktig dag. (Firande med presenter osv.). Jag själv tycker väl inte det är lika viktigt men samtidigt ska man passa på att fira saker så ofta man kan. Det är ju bara trevligt!
Så ikväll blir det att bjuda på middag och en riktigt mysig film.

Sen vill jag även passa på att säga grattis till våran underbara kompis Malin Sundström!
Det är ju din dag också=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket vännen, va gulligt av dig att komma ihåg mig=) Hoppas ni får en riktigt mysig kväll! Själv får man varken paket eller middagar utan får nöja mig med mitt eget tråkiga sällskap och blodpudding till middag, haha. Måste plugga hela dan för jag har tenta imorron bitti kl 9. Huvva! Nu är det bara 15 dagar kvar, saknar er! Kramar

Anonym sa...

skoja bara det är faktiskt endast 12 dagar kvar=) Jippie!

Richard Lindström sa...

Haha va rolig du e=) Får väl fixa en middag till dig också när man kommer till jul=). Lycka till med tentan! Dominera som du brukar! Ses snart! 12 dagar=) kram!