tisdag 11 december 2007

Mål,smärta,svett och nästan tårar.

Då har man alltså avslutat sin första fotbollsträning på ca 8 år eller nåt?:). Ska försöka summera denna händelse så bra jag kan. För det första kan jag säga att det var jobbigt som fan men riktigt riktigt skoj! Vi körde match i ca 90 minuter med två avbytare per lag och under denna tid hann jag med att göra 2 mål, bli bortdribblad 102 gånger, dricka 8 liter vatten (typ), sparka snett alldeles för många gånger,slå tre tunnlar, trampa snett,tackla en kille ''lite' för hårt och till sist skjuta en kille rakt på nötterna:(. Jag känner att jag gjorde avtryck med min närvaro iallafall:). Nu blir det hem och vila. Trevlig kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en liten fetisch för att ta kort på tunnelbana och pendeltåg va ? =D Nu är det nära jul..

Anonym sa...

Jag gillar att du gjorde avtryck med din närvaro =)
Jag kan verkligen tänka mig att du skriker och lever djävul på planen!

Anonym sa...

haha That´s the spirit... men var det inte hockey du brukade spela?

Richard Lindström sa...

Jo hockey var ju min huvudsport,fotboll slutade jag spela typ när jag var 14. Kan lova att det känns i kroppen idag också=)