måndag 10 december 2007

Händelselös helg med ingen mobil, magkatarr, Singstar 3 och Entourage

Jag måste först säga att jag varit riktigt dålig på att blogga denna helg. Men jag kan faktiskt skylla på att jag varit utan mobil=//. (Inget batteri och laddaren hos min syster). Och som ni kanske märkt så brukar mina flesta inlägg vara från mobilen.

Denna helg har egentligen varit väldigt händelselös. Malin var som sagt borta i fredags på festligheter med jobbet och jag hade en riktigt lugn kväll där jag i stort sett gjorde ingenting. Sen i lördags så var vi bjudna på glöggfest/inflyttningsfest hos Malins kusin Jenny och hennes man som bor i Upplands Väsby.
Dock har Malin tyvärr råkat ut för magkatarr (stackarn) så vi blev inte så långvarig där. Magen gjorde för ont=(. Så det blev mest att vi reste fram och tillbaka under lördagskvällen. Låter kanske inte som världens roligaste kväll, men lite mysigt på nåt konstigt sätt ändå.

Sen igår så var vi väldigt slöa, vi hade tänkt fara på en glöggbjudning som Malin hade fått hemma hos Michaela de la Cour (Army Of Lovers). Men med Malins onda mage och det dåliga vädret gjorde att vi istället tog en riktigt mysdag med god mat och massa avsnitt av Entourage.

För övrigt fick vi hem Singstar 3 i fredags! Har inte testat det på riktigt ännu men det verkar riktigt bra. Det roligaste är att man kan köpa låtar direkt via internet för 15 spänn styck. Nu har vi börjat planera på att kanske ha en Singstar fest nästa lördag. Får se hur det blir=).

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå där... om jag nu inte kan ringa dig kan du väl maila mig istället. Visst har du min mail, ragnhild.lindstrom@skelleftea.se, så jag får din mail. Har lite julklappsfunderingar...
Ha en bra dag och hälsa Malin att krya på sig! //kram norr