fredag 7 december 2007

Norge förföljer mig!

Jag verkar inte bli av med Norge. Nu har jag fått ett uppdrag på jobbet där jag måste ringa runt till lite olika ställen i Norge och diskutera databaser.
Under samtalen så förstår man kanske 70% av vad dom säger. Den övriga tiden av samtalen låter man bara förstående och trevlig! Funkar rätt bra tycker jag! Sen måste jag säga att dom är grymt trevliga! Kan inte tänka mig norrmän sura?=)

Annars idag så händer det inte så mycket. Vi har glögg fika på jobbet i eftermiddag och Malin har partykväll med sitt jobb. Så mina planer för kvällen är NADA! Jag ska bara slappa, slappa slappa. Vet inte när jag hade en sådan kväll senast. Kan behövas, speciellt med tanke på att imorgon ska vi på glöggfest. Men det skriver jag mer om sen! Ha en trevlig fredag!

Ps. Kan Entourage var den bästa serien som skapats?
... Mycket troligt skulle jag säga! Ari är min gud! Ds.

Inga kommentarer: