fredag 14 december 2007

Julbord, party, övernattning, julhandel och Singstar!

Schemat för dom närmaste dagarna ser riktgt lovande ut! Har hittils haft en väldigt bra dag på jobbet och det ser inte ut att bli sämre eftersom vi ska ha julbord klockan 14. Vet bara inte hur jag ska klara mig, är oerhört hungrig redan nu=//.
Nu klockan 12 ska jag och Andy till systemet och köpa dricka till denna härliga måltid!

Ikväll blir det fest med våra kära vänner. Jag och Malin ska träffa upp Hanna och Fred först efter jobbet och senare blir det att fara hem till Ogge och Emelie. Blir nog sen en tripp till stan vid småtimmarna!
Vi har planerat att sova hos Hanne och Fred ikväll för att sedan ta tag i den så kallade julhandeln imorgon. (Ligger jäkligt mycket efter=//.
Det borde väl inte vara så mycket folk på stan en vecka innan julafton?? Speciellt inte i Sthlm! Skönt att slippa köer och trängsel=)!

Sedan åker vi fyra hem till oss i Åkersberga och käkar god mat med vin och Singstar 3. Jag kan lova er att jag är INTE förhandsfavorit! Tro det eller ej!

Låter som ett bra schema tycker jag! Va ska ni göra??

Inga kommentarer: