söndag 16 december 2007

Singstar lördag!

Det blev inte mycket skrivet igår som ni märkte... Som förra helgen så har jag självklart glömt att hämta mobilladdaren hos min syster och nu är min mobil helt död...(MÅSTE hämta laddaren!!)
Men Lördagen var annars riktigt skoj! Det blev ingen julshopping dock, utan den blir imorgon!

Början av dagen var ganska jobbig med lite schyst huvudvärk från festen i fredags men på eftermiddagen släppte allt. Jag, Malin, Hanna och Fred for ut på restaurang och käkade. (plankstek...mmm) Riktigt trevligt och riktigt gott. Sedan for vi hem till oss och började värma upp Singstar halsarna med lite gott rödvin.
Vid 22 tiden så var halsarna varma nog och sången tog vid!! Vi skrålade fran till typ 02.30 (Förlåt grannar) och hade så jäkla skoj!!
Vi sjöng hos hesa till låtar som till exempel Losing My Religion (REM), Chelsea Dagger (The Fratellis), Fix You (Coldplay), I Don't Feel Like Dancing (Scissor Sisters), Bitch (Meredith Brooks), Dreaming of You (The Coral) med många många fler!!
Jag kan säga att detta inte är ett spel jag själv spelar för att jag är bra, utan jag spelar för att göra en show! Dom fina tonerna får någon annan ta ansvar för=).
Under alla dessa låtar kom det fram att:

Bästa lag:
Hanna och Malin (Vore väl illa annars?)
Bäst poäng på enskild låt: Fred (Killen är grym på Chelsea Dagger)
Kvällens Elvis: Jag (Måste ju få pris för nånting och vinner man 3 av 4 låtar mot Fred som Elvis ska det uppmärksammas tycker jag!)
Kvällens mest spelade låt: Står nog mellan
Dreaming of You med The Coral och Fix You med Coldplay.
Kvällens sämsta poängplockare: Tyvärr var det nog jag...
Kvällens renaste toner: Dom kom från Hanna!
Kvällens kämpe: Min kära Malin som var väldigt hes innan vi började sjunga. Hon slet grymt bra med sin hals och det var bara synd att det inte fanns fler så kallade whiskey låtar.

Man kan väl säga att det var en helt grym kväll och det var länge sedan jag skrattade så mycket!
Nu ska vi gå och väcka Hanna och Fred så att det blir lite frukost denna härliga söndag!

Ps. Det kommer bilder från denna kväll senare=)


1 kommentar:

Anonym sa...

Tjabba 08:an=)

Hur länge har ni haft singstar? Det är ju typ det roligaste man kan göra på en fest/förfest eller en kväll med polarna.

Nu är det nära...6 dagar kvar!
Ses snart, hälsa Malin från mig*