lördag 8 mars 2008

AIK, firmafest och biljard!

Haft tekniska problem med bloggen sista dagarna, men nu verkar den funka igen!

Måste ju först bara nämna Skellefteå AIKs fina bragd!
Fan va skoj!! Det är ju nu festen börjar!=)
Jag, Robban och Maria valde att gå ut och fira direkt efter matchen i torsdags! Hade en riktigt trevlig kväll måste jag säga!=)

Igår var det firmafest!
Hade riktigt skoj som vanligt och kvällen avslutades med att jag träffade upp Hanna , Fred och Emelie som hade en liten drinkkväll hemma hos Kristin.

Idag har jag varit på stan och bara tagit det lugnt. Tog en fika med Maria och sen blev det lite shopping. Lugn och skön förmiddag.

Ikväll ska jag, Robban, Andreas och Maria fara och spela lite biljard och sen blir det nog någon öl i Gamla Stan.
Känns riktigt skoj!=)

Imorgon blir det att åka ut till Åkersberga och börja packa banankartonger.
Känns riktigt jobbigt!=(

Ha en trevlig lördag allihopa!

Inga kommentarer: