torsdag 20 mars 2008

Smittad på en spelkväll?

Vaknade idag och känner nånting jag inte borde känna.
Jag har ont i halsen!!
Detta är INTE BRA eftersom jag ska till Skellefteå ikväll. Det är ingen höjdare att sitta 13 timmar på ett tåg och må dåligt!
Det är dock tur att man bara jobbar till lunch så att jag kan fara och vila upp mig (se Sopranos) tills tågets avgång (ca 22.10).=)


För övrigt hade jag en väldigt trevlig spelkväll igår hemma hos Hanna och Fred!! (Fred, jag klår dig när du vill=) Undrar förresten om det är du Hanna som smittat mig? Hm....

Ha en bra onsdag allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

HA!!!
Det är lätt och vara tuff när man är 600 mil från Stockholm....PUNK.
Får se vem som klår vem när du kommer hem.
Va kul förresten att du träffade bönder på tåget och ännu roligare att dom placera alla bönder i samma vagn, nu fick du säkert vänner för livet.