måndag 31 mars 2008

Vit och lugn helg med roligt samtal!

Jaha då har ännu en helg gått förbi!
Tyvärr är man man fortfarande snorig och hostan har till och med blivit värre.
Jag är hyffsat less kan jag lova!

Helgen bjöd inte på några stora överraskningar utan det blev mest liggande i sängen framför massa filmer.
Men jag var faktiskt duktig och fick mig ut på en sväng till Åkersberga för intensiv packning! Gick faktiskt rätt bra. På Onsdag kommer flyttgubbarna!=)
Sen hade jag rätt spännande planer för lördagskvällen. Min kompis Viktor Alm som jobbar på Red Bull hade fått uppdrag att åka runt på olika nattklubbar och beställa Red Bull drinkar. (anonymt såklart). Gratis drinkar med en polare låter ju inte fel.=)
Dock visade det sig att det är väldigt få nattklubbar som säljer Red Bull drinkar!!?
Detta plus att jag kände mig riktigt risig gjorde att kvällen slutade väldigt tidigt för mig. Det var bara att bädda ner sig!

Men det blev dock inte mycket sömn för mig denna natt ändå.
För vid 02 tiden får jag ett trevligt samtal från en partyglad Malin Sundström (Sudden).
Inga konstigheter med det och första timmen går bara fint.
Dock ju längre samtalet pågår ju tröttare blir Sudden och till slut tappar hon kontrollen över sina egna tankar.
Haha tyckte detta var så roligt att jag skrev ner slutet av våran konversation!
Läs och njut...(Kan säga att vi haft riktigt skoj åt detta)

Sudden: - Jag, Emma och Ida gjorde ju nånting konstigt idag förresten…..

Richard – Jaha vaddå?

Sudden: Det var vid 11 – 12 tiden…vid leksaksaffären…

Richard: Oki Vad hände där då?

Lång tystnad…

Richard: Hallå?

Sudden: Jo…..Det roliga var ju när jag skulle sätta mig… På en stol!

Richard: Haha oki, men vad har det med leksaksaffären att göra?

Lång tystnad…

Richard: Hallå?

Sudden: Men det skulle vara lättare om jag såg nallen!

Richard: Haha va???

Sudden: Alltså nallen som leran skulle igenom!!

Richard: Haha

Sudden: Du förresten, jag kommer nog glömma texten. Den vi vann med, Jag och Emma.

Richard: Haha, vad har ni vunnit??

Sudden: Tror det var Song Contest?

Richard: Oki, ni har vunnit Song Contest??

Sudden: Men tjejen där bak är roligast… hon som vann!

Richard: Hahaha ursäkta??

Sudden: Näe, det var någon annan SHIT!!

Richard: Vad?

Sudden: Annan shit….

Richard: Hahahaha Nu ska vi nog ta och säga god natt vännen...

Sudden: .......Zzzzzz

Inga kommentarer: