måndag 3 mars 2008

Lite blandat från helgen

* Mongolisk barbeque var som vanligt riktigt gott! Dessutom klarade jag att avstå från efterätten som ingick i priset.=)

* Filmen No Country For Old Men var en besvikelse.

* Måste börja träna mer på helger! Skönt när hela gymet nästan är tomt!

* Se Renberg sänka Luleå var magiskt!

* Luleå får dock inte åka ur elitserien!!

* Ska jobba lite extra på kvällarna närmsta veckorna.

* Fred har varit en grym husvärd denna helg! Tack!

* Fred var dock ingen bra motståndare i biljard...haha

* Lärde känna ny fd Skelleftebo i helgen. Trevlig!

* Trevlig 25-års fest för Ogges syrra Lina i lördags!

* Se bilder från den kvällen här nedan.




Kvällen började med biljard tillsammans med Fred och Mats.
Självklart dricker man Irish Coffee till det


Orkar inte skriva vem som vann den sista och
avgörande matchen.=//


Ogge tillsammans med sin syster Lina som firade
25 år!


Jag och Emelie


Viktor, Ogge och Emelie


Viktor, Fred och Emelie


Jag och Viktor


Jag och Emelie trollade lite=)


Fred


Emelie

Jag och Fanny

1 kommentar:

Anonym sa...

rickard du är min biiiiatch... jag fetspöade dig i biljard...det var ju lite pinsamt men kul att du tyckte det var kul. själv hade det ju vart lite roligare med något bättre motstånd.