lördag 29 mars 2008

Jävla banankartonger!

Jag har fortfarande inte blivit helt frisk. Hostan och snuvan sitter kvar som ett jävla skavsår. Jag hatar verkligen att vara sjuk...

Det blev en riktigt lugn kväll igår förstås.
Mycket snack i telefon med Sudden men jag hann även med en film (In The Valley Of Elah) plus lite SM-hockey.

Sen fick jag en halvdålig nyhet igår också. Flyttfirman som ska hämta mina saker och köra dom till Skellefteå ringde och berättade att dom vill hämta mina grejer nu på onsdag.
Tanken var att dom skulle hämta alla saker typ 15 april! Detta betyder att jag måste tillbringa det mesta av helgen i Åkersberga och packa alla jävla banankartonger. Känns väl inte som det roligaste helgnöjet! Men det ska bli grymt skönt att få detta gjort!

Kvällen ser dock mer spännande ut. Jag och Viktor ska ut på Red Bull äventyr! Vad det innebär kommer jag förklara sen!=)

Trevlig lördag!

Inga kommentarer: