tisdag 25 mars 2008

Lite "party" bilder från påsken i hometown!

Då har man alltså varit hemma i Skeå och firat påsk! Som vanligt var det fullt ös nästan hela tiden och riktigt riktigt skoj!


I fredags började vi med några öl och lite tv-spel hemma hos Petter som nyligen skaffat sig en läcker projektor!

Partyredo!
Walle, Envall, Petter och jag

Olle och Miriam dök också upp!


Sen blev vi hembjudna till Johanna där det hölls "tjejfest".
Petter trivdes=)

Walle, Jens, Envall och Petter Gustavsson höll ihop

Några av tjejerna

På lördagen blev Walle och Envall lite uttråkade och passade på att styra upp sin klädsel lite.

...

På lördagkväll blev det stor fest hemma hos Carro och Per. Riktigt skoj att träffa alla!
Tack för att ni fixade festen!
Här är jag och Erik Berglund

Rebecka och jag

Rebecka och Kristina

Lisa och Erik

Grabbgänget dök ju självklart upp!

Erik och Carro

Sen blev det utgång. Tack Per för VIP behandlingen=)
Fullt ös på dansgolvet!

Dagen efter var det lite slött hemma hos Envall=)

Och råkar man somna lite onykter med Walle och Envall i samma lägenhet kan man räkna med att få ett jobbigt uppvaknande. Men den bjuder jag på=)

På söndagen skulle jag och Miriam ha en riktigt lugn bakiskväll, men dom planerna sprack och istället blev det stor drinkkväll för oss två! Jag kom hem 07.00 på morgonen faktiskt.
Hade riktigt skoj, men nu är man riktigt sliten och dessutom har man dragit på sig en kraftig förkylning! Inte lätt alltid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena tjena! Låter som att ni haft en riktigt trevlig helg här hemma i Skellefteå. Sköna bilder! Vi är hemma igen och tanken var väl att jag skulle plugga hela dagen men det har redan spruckit=) Tre dagar på mig, sen bär det av tillbaka till Luleå. Vi hörs å ses, kram

Anonym sa...

Hej! Hittade din blogg via Facebook (denna fantastiska uppfinning:-)) kanske iaf lite mer privat att skriva en kommentar här än på din wall. Synd att det blev så hastigt på krogen..ville bara säga att jag är ledsen för din skull för det som hänt och jag hoppas att du mår bra! Jättetråkigt!
När jag tittade i din blogg så inser jag att jag och Jonas har flyttat in i samma hus som din syster Ragnhild flyttat från, vi bor på bottenvåningen..världen är liten!:-)
Ha det så bra och sköt om dig så kanske vi ses ute i dimman nån annan gång! Många kramar /Maria