onsdag 19 mars 2008

Allt från spelkväll till sushi!!

  • Idag har man varit riktigt sliten. Sömnbristen man fick av att vara en hel helg i Åre har gjort sig väldigt påmind. Dessutom var jag och spelade fotboll igårkväll och jag måste nog säga att jag har lite ont överallt idag. Speciellt min vänstra ljumske! Man börjar nog bli gammal.=//

  • Ikväll blir det att jobba över någon timme och sen fara hem till Hanna och Fred. Det är tydligen spelkväll! Känns skoj! Det var faktiskt ett tag sen jag träffade dom.
  • Jag har i dagarna börjat se säsong 6 (sista) av Sopranos. Sjukt bra serie!
  • Kanske låter dumt men jag längtar till min ca 12 timmar långa tågresa imorgon! Ska bli riktigt skoj att träffa alla där hemma! Som vanligt har man bokat in en massa trevligheter redan!
  • Kan säga att min, Walles och Petters blogg går riktigt bra! Kolla in alla nya filmer HÄR!
  • Känns som att jag borde skriva nåt om Skellefteå AIK. Men det vill jag inte....
  • Imorgon blir det halvdag på jobbet och sen sushibuffé!! För 85 kronor får du äta hur mycket sushi man vill! Grymt bra erbjudande tycker jag...

Inga kommentarer: