söndag 16 mars 2008

Dagarna i Åre

Vilken sjukt rolig helg vi haft!!
Bra boende, trevligt umgänge, god mat och bra fester...

Jag var riktigt imponerad av vårat boende.
Stort, fräscht och mitt i centrum!

Det var jag, Walle och Erik som inte åkte nåt i backarna.
Vi tog det istället riktigt lugnt på dagarna. Vi handlade mat, snackade skit och drack Gin&onic.
Underbara dagar.


Stuvade makaroner med falukorv funkar alltid.

Robban, Peter, Hasse, Andreas och Walle

Peter, Walle och Erik under en av alla trevliga måltider

Här håller vi på att förbereda våran AIK middag!
(Som var riktigt trevlig trots det förbannade resultatet.)

Som jag skrivit tidigare har vi under denna helg ätit helt underbar mat.
Anledningen till detta har varit pga av denna man.
Våran egna TV-kock Erik. Shit va duktig han är!!

Här steks det fläskfilé i mängder!

Slutresultatet. Bättre än restaurang!

God mat tillsammans med vänner och Skellefteå AIK!
Trevligt!


Denna fula sak hade vi grabbar riktigt roligt åt.
Den fanns på en toalett och vi trodde självklart detta var en pissoar och använde den till det också flera gånger. Sanningen kom dock ifatt oss och det visade sig att detta inte var en pissoar. Utan denna kunde man tydligen tvätta sina händer i??!!. Dessutom var detta tydligen en toalett för både könen. En av oss blev dessutom utkastad när han blev upptäckt med att pissa i den!=)
Shit vad vi skratta!

Robban och Peter

Walle redo för fest!

Jag, Erik och en gömd Andreas

Peter showar loss!

Party!

Bra show med bra ös!

Inga kommentarer: