fredag 28 mars 2008

Gott och blandat!

  • Först av allt måste jag önska lycka till, till alla mina vänner som har tenta nu klockan 09. Kör hårt! (Jag är inte avis)
  • Idag är jag tillbaka på jobbet efter min influensa. Känns riktigt bra men är dock rätt snuvig och tung i huvudet!=//
  • Om några veckor kör en flyttfirma alla mina saker (förutom mina kläder) till Skellefteå. Känns skönt att äntligen tömma lägenheten.
  • Shit, snart fyller man 23. Har typ helt ärligt lite åldersnoja!=//
  • Grattis till min kompis Fred som kommit igång med sitt klädmärke Gunslinger. Riktigt snygga grejer måste jag säga! Jag kommer lägga upp bilder på dessa plagg inom kort och sen ska vi alla shoppa som galningar! Jag har redan köpt 2 t-shirts och en piké!
  • Snart ska jag tillbaka till Skellefteå för att gå på dop. Ska bli riktigt skoj!
  • Sen är det så att vi är några kompisar som fyller år nu under april månad. Därför har vi börjat smida planer på att hyra en lokal nu när jag är hemma och ha en gemensam fest! Stort partaj med alla kompisar. Fan va skoj det kommer bli!=)
  • förslag på billig och bra lokal att hyra i Skeå?
  • Imorgon kan det bli en väldigt annorlunda kväll vill jag lova. Återkommer senare med info om det=).
  • Kvällens planer ser dock otroligt dystrare ut=//.
  • Fan, min diet har gått dåligt sista veckorna! Nu måste man komma igång igen!
  • Plötsligt har jag ganska många intressanta sommarjobb på gång=). Måste bara piffa till mitt CV.=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har tenta kl 16 men jag inkluderar mig själv i ditt lycka till ändå ;)

Anonym sa...

Tack! :) Skönt att vara LEDIG i helgen :) Vad är det för sommarjobb???!!!