lördag 3 maj 2008

Allt från promenader till festande!

Först måste jag bara säga att torsdagkvällen var riktigt trevlig! Jag, Lisa, Erik, Carro, Per och Emil käkade sjukt god mat på Olerey´s och sen blev det hem till Lisa och Erik för att spela Wii.
Kan säga att det började sjuuukt dåligt men sen blev det lite bättre=) (kanske tur för den goda stämningens skull=) haha Men FAN va kul det är att spela Wii!
Erik, det blir fler gånger i sommar!!

Sen hade jag en riktigt bra dag igår!

Började dagen med en kaffe på Wayne´s med Jens. Satt och snacka några timmar och tog det bara lugnt.

Sen åkte jag ut till Ursviken och gick på en promenad med Sudden. Skönt att få frisk luft och komma ut lite grann. Riktigt trevligt. Sen var det riktigt skoj att få köra lite bil också!

Sen hämtade jag upp alla grabbar.
Vi drog som vi alltid gör först till ÖB och sen till systembolaget. Sen styrde vi upp en riktigt bra fest hemma hos Envall! Massor av folk och lika galet som det brukar bli!

Nu sitter vi grabbar hemma hos Envall och mår lite dåligt....
Bara att skylla sig själv!=)

Ser ut som det blir en riktigt bra kväll ikväll också!

återkommer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej , fin blogg :)