söndag 11 maj 2008

Liten uppdatering

Jaha då har en ny helg snart passerat.
Denna gång har man då varit i Luleå och även denna helg har man haft riktigt trevligt...

I fredags när jag kom hit så gjorde vi inte speciellt mycket. Vi lagade mat och såg film. Först såg vi Indiana Jones, men den snackade vi bort och sen såg vi Sleepy Hollow och den sov nog jag bort (lite iallafall). Vi avslutade kvällen med att se massa repriser av Sanningens Ögonblick. Alltså fy fan vilken förnedrings tv måste jag säga! Haha!
Kvällen slutade ca 03.30 med två människor sovandes framför en flimmrande tv.

Igår så for vi in på stan ganska tidigt. Det blev lite shopping och systembolag för min del.
Sen träffade vi upp Syrran, hennes kille Nicklas och så självklart lilla Matheo.=)
Dom var av en slump också i Luleå denna helg så vi bestämde att träffas för en lunch.
Både gott och trevligt!

Sen på kvällen igår så blev det alltså grillfest. Det var Malins kompis Ida som hade styrt upp nya grillprylar och vi fick alltså äran att inviga. Det blev både god mat och riktigt bra party!
Galna lekar och fullt ös. Kvällen slutade på utestället "Stuk" och jag vet egentligen inte alls när vi somnade inatt. Jag borde iallafall inte vara vaken nu!=//.

Idag blir det riktigt lugnt. Ska gå på långpromenad för att kolla in området och så...

Bilder från igår kommer senare...

Säger som Walle skulle säga:
Stay Stek!

Inga kommentarer: