tisdag 20 maj 2008

Upp till bevis Per!=)

Håller på att planera en 7-kamp med några polare i sommar.
Än så länge har vi inte bestämt så mycket så därför håller jag hemligt i allt vad som gäller vilka grenar som ska köras, vilka priser som ligger i potten m.m!
Dock är det en sak jag kan gå ut med och det är att Per Lundgren är en av deltagarna och han har verkligen lagt ribban för denna tävling....
Trots att grenarna inte riktigt är bestämda gick han ut med detta uttalande förra veckan. ( Se bilden)

Ps. Han ska faktiskt till USA efter sommaren så det finns inga problem med att utföra det han lovat!
Nu måste jag bara se till att vinna=)

Ps 2. Försök att inte tänka på smiley rumpan och den otroligt fjantiga bakgrunden. Jag orkar inte förklara...haha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag hoppas på penicillin! Hejja sjukvården! :P Kollade in på Skebo nu och den verkar vara tagen. Trist! Får se vad det blir för typer som flyttar in :P Vi ses snart! Kram!

Anonym sa...

Tjohoo, tycker definitivt du ska lägga upp en omröstning när vi bestämt vilka vi ska vara och vilka grenar det blir ;)