fredag 23 maj 2008

Sista helgen i Sthlm...

...för denna gång.
Och vad ska man då göra??

Jo ikväll är det dags för försök nr 2 med Gröna Lund för Jag, Cissi och Liv.
Ska bli riktigt skoj men jag har sjuk ångest för Fritt Fall som jag förmodligen kommer bli tvungen att åka=(.
Har även snackat lite med Gustav Elveros och det finns nog en chans att vi träffar upp han och hans tjej Jenny efter Grönan. Då är det Sthlms nattliv som gäller!

Imorgon blir det försök nr 2 med frisbeegolf tillsammans med Fred och kanske några till... Sen blir det middag och fest hemma hos Hanna och Fred. Ska bli riktigt skoj eftersom det var ett riktigt bra tag sen jag träffade Hanna, Viktor, Emelie och resten av gänget!=)

Man kan alltså summera min sista helg med Gröna Lund, frisbeegolf, fest, vänner , mat, förhoppningsvis bra väder och sena nätter!=)

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du tycker att frisbee golfen fortfarande är lika kul efter du fått stryk

M.v.h Petra