tisdag 13 maj 2008

Dåliga skämt!

Finns det nåt som är bättre än riktigt dåliga skämt när man är lite trött?=)

Petter har bombat min msn med så dåliga skämt och jag har inte kunnat sluta skratta! Måste dela med mig av dessa skämt! ( Ber om ursäkt för den låga nivån)

  • Det var två diarrérer som spelade fotboll. då kom två bajskorvar och frågade om dom fick vara med. Nej sa den ena diarrén vi har så jävla bra flyt just nu
  • Det var engång en örn som kom in i en godis affär och frågade..
    har ni örngott här?
  • Två kukar går på bio då säger den ena till den andre hoppas inte det porrfilm för då får vi stå upp hela föreställningen
  • Min fru ville ha något som går 0-100 på ett ögenblick så jag gav henne en Badrumsvåg å kärringen slängde ut mig.
  • De va en gång 2 älgar som satt i en bastu då sa den ena:
    -Det är varmt här inne
    -japp.....
  • Det var en gång 3 grisar som skulle kolla vem som kunde flyga längst. Den första grisen kom 1 meter, den andra grisen kom 3 meter och den sista grisen sa: min farfar han har en blå traktor!
  • Det var en gång 2 älgar som satt i ett träd, så plöttsligt störtade det en u-båt i trädet bredvid. Den ena älgen frågar den andra "vad fan va det där om nu då?" den andre svarar "jag tror han bor där"
  • Det var en gång en åsna som var ute och gick på ett majsfält, det vart så
    varmt så majsen blev popcorn, åsnan trodde att det snöade så han frös ihjäl

1 kommentar:

Anonym sa...

oj!! henke med i em. risken är stor att zlatan sitter på bänken när allbäck och larsson briljerar