måndag 12 maj 2008

Bilder från Luleå!

Luleå var ganska mycke som jag hade tänkt mig. Det var blåsigt, rätt kallt och riktigt trevligt....

Fick ju möjligheten att träffa lilla Matheo i Luleå.
Alltid lika skoj!

Malin och Syrran vid lunchen i Luleå City

På kvällen blev det alltså grill hos Ida och Malin tog bra ansvar!

Kött är ju underbart!

Tjejerna hade styrt upp det väldigt bra!

Malin och Ida partyglada!

Även Felicia

Malin, Felicia och Matilda

Malin och jag

Matilda och Felicia

På slutet av grillfesten dök drinkarna upp!

Sen blev det dans på utestället "Stuk"

Emma öser på för fullt!



Det var ju inte bara fest under denna resa. Blev också en promenad där jag fick se lite av området och härliga norrland. Tyvärr regnade det lite men det var ändå trevligt!


Malin fick även visa var cykelkyrkogården låg. (Har ju alltid undrat=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

;) När kommer du till skell igen då?
Måste ju styra lite mer feta fester=))

Anonym sa...

Måste erkänna att ju mer klockan blev desto mer ser jag ut som Drakula=) Skämmes tamefan!