söndag 25 maj 2008

Helgen i bilder...

Fredagen

I fredags var alltså vi (jag, Cissi och Liv) på Gröna Lund!
Trots jobbiga fjortisar och strejkande färjor hade vi riktigt skoj!

Vi började kvällen i "min" lägenhet tillsammans med lite vin och drinkar.

Liv

Cissi

och kvällens drink

Cissi och Liv under kvällens första åk
Vilda Musen!
.Jag och Liv

Fritt Fall... fy fan!!
Var bara Liv som såg det roliga i detta fanskap!

Liv och Cissi i Lustiga Huset

Självklart var vi tvungna att avsluta kvällen med Langos!

Inga kommentarer!=)


Lördagen
På dagen blev det frisbeegolf tillsammans med Fred, Hanna, Martim och Maria.
På kvällen blev det fest med hela sthlms gänget...


Vi styrde upp lite fika i det härliga vädret...

Öl och ölkorv = bra fika=)

Fred hade problem med siktet ibland=)

Hanna imponerade

Fred försökte också

Dom härliga Hanna och Fred!

Har inte tänkt berätta vem som vann utan denna bild får väl säga allt...

Trots förlust så var det glada miner på kvällen!
Här är Alex, en kollega som anslöt till festen!

Mitt härliga Sthlms gäng!!!

Alex gillade inte snapsen Fred bjöd på=)

Söta Emelie och jag

Fred bjöd på sprit med maskar i botten av flaskan!!

Hanna, Fred och Kristin

Hanna hade bra inställning!

Söta partypojkar!

I helgen har jag bara varit glad!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som du haft en härlig helg, mycket fina bilder!=)

Anonym sa...

hej hur gick det på frisbee golfen??
Lyckades du äntligen vinna över fred?
Eller står det 3-0 i matcher??

M.v.h Gustaf