söndag 18 maj 2008

Helgen som gått...

Dom planer man hade för denna helg blev inte riktigt som man hade tänkt sig .
Först så hade vi (jag, Cissi, Liv och Emmy ) planerat att fara till Grönan i fredags. Vi hade dock inte planerat så jättebra och vid 20-tiden fick vi reda på att Grönan stänger 22 på kvällarna!!? Då sket vi i att fara dit. Inge kul att fara dit å stressa.
Vi har bokat upp nästa fredag för att göra ett nytt försök!
Istället för Grönan så tog vi en hemmakväll med lite vin ,sprit och lekar. Hade riktigt skoj!
Jag och Liv gjorde även ett tappert försök att hitta en bra nattklubb men de gick inte så jättebra...=)

I lördags blev det först en lugn förmiddag med en lunch tillsammans med tjejerna. Planera om att spela frisbeegolf sket sig eftersom det regnade. Det får bli ett nytt försök nästa helg!
Haha nästa helg kommer blir exakt som jag trodde denna helg skulle bli...

Sen på kvällen så var jag först hos tjejerna där det blev sushi och lite dricka... Sedan så övergav jag dom andra för att träffa upp polarna från finlandsfärjan. Fick även med mig min kompis Anneli. Det blev en galen och sen kväll med mycke skratt...

Idag är det en väldigt lugn dag!

Några bilder från helgen...

Jag, Liv och Cissi

Emmy och Cissi

Cissi och Liv som spelar drinkspelet Ring of fire (eller Ringen som dom vill kalla det=)

Liv visar upp sina sjukt coola skor!

Jag och Liv

Denna drink bjöd Anneli på. Tack men den smakade INTE bra.
Haha...

Käkade så underbar sushi denna helg!!

Inga kommentarer: