onsdag 7 maj 2008

Kameror och tavlor!

Tyvärr råkade min kära digitalkamera ut för "en olycka" när jag var i Skellefteå i helgen. R.I.P
Den hade varit med om väldigt mycket och det känns lite tråkigt att den nu bara är ett minne blott.
Eftersom det händer så mycket närmsta tiden så kände jag att jag var tvungen att snabbt hitta en duglig ersätttare. Det gjorde jag förhoppningsvis i denna Canon Digital Ixus 75

Nu kan bara tiden utvisa om den kan leverera lika bra som min gamle stjärna! För gud vet att den gamle, den kunde leverera!! (Iallafall festbilder=)



Sen måste jag tipsa om en ny hemsida som brorsan skapat.
Det är en sida han gjort där han själv och hans bekanta säljer tavlor dom gjort. Dom har inte lagt upp så jättemånga ännu, men det finns några grymma tavlor tycker jag.

Klicka HÄR för att komma till sajten.

Här är brorsans bidrag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tavlan. Jag vill ha. Jag vill ha. Din bror är så sjukt duktig!

Anonym sa...

Kameran. Jag vill ha. Jag vill ha. Ska kasta den i marken!