måndag 5 maj 2008

Back in Sthlm!

13 timmar tågresa är aldrig skoj eller spännande, iallafall inte norrlandståget. Fy fan!
Men denna resa gick faktiskt bättre än vanligt!
Jag hade turen att träffa upp en kompis på tåget ( Sandra Holmgren) som skulle ner till Örebro och hon hade fått tag i en specialhytt eftersom hon hade med sig sin lilla hund Melker. Denna hytt hade hon helt för sig själv och det fanns även möjlighet till att koppla upp sin dator.
Så jag bidrog med min dator plus lite filmer och hon med sin hytt. Det blev en liten biosalong och timmarna gick betydligt snabbare än vanligt!


Dock blir det självklart lite sömn på dessa resor och därför sitter jag nu på jobbet med både en kaffe och en Red Bull brevid mig. Blir att kämpa idag!

Bilder från denna underbara helg dyker upp senare...

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjenare broder storsyrran här. Sitter i Rebs lgh och softar lite innan vi ska dra ut på stan. Mycket trevliga dagar här, vi har dock saknat dig. Varit i Eda ett par dar, super! Roligt att läsa att du haft bra dagar i norr. Kramar och blötpussar från Matheo

Anonym sa...

Ja, men det låter ju som en riktigt bra plan! Du får spela Wii till din arm trillar av ;)