måndag 26 maj 2008

Sista veckan!

Sista helgen blev grymt lyckad!
Nu får vi bara hoppas att sista veckan också blir lyckad...

Det var länge sedan jag gjorde så mkt skoj under en och samma helg. Det blev Gröna Lund, Frisbeegolf, Fest, Grillning, Fotboll och massa annat skoj!
Man kan då inte säga att jag tog det lugnt sista helgen!=)

Har även funderat mycket på framtiden sista tiden och jag måste säga att jag blir mer och mer galen!
Har just nu tre olika planer för hösten...
  • Plugga i Luleå?
  • Flytta tillbaka till Sthlm och jobba?
  • Jobba i Norge typ 6 månader och sen fara ut och resa?
Tror det verkligen är bra att jag får komma hem till Skellefteå nu och bara försöka tänka i lugn och ro. Ska nog köpa mig en hängmatta! Ja så får det bli!

I veckan händer lite olika saker... Imorn ska jag ta ut mitt kvällsgäng på After Work! På Onsdag ska jag storstäda lägenheten och packa inför flytten. På Torsdag ska jag vara med Rebecca, Nisse och Robban och på Fredag blir det stort party med jobbet!

Sista veckan... Nu kör vi!!

Cool bild som Cissi tog i Fredags!





4 kommentarer:

Jakob sa...

jag gillar att du fetlägger "KÖPA EN HÄNGMATTA".. Score!

Anonym sa...

Är Sjukampen i sommar öppen för alla? Satan vad jag ska käka upp dig i så fall!=)

Richard Lindström sa...

Pär W! Sa det till Envall tidigare. Vi borde också styra upp en 7-kamp! Typ alla grabbar!
Haha du kan ju bara testa käka upp mig! hahaha!

Anonym sa...

Det vore jävligt ball, jag e på allafall!=)