lördag 31 maj 2008

Sista inlägget som 08:a

Ska snart ta taxin till Arlanda så jag hinner inte skriva så mkt!

Grym kväll igår med jobbet iallafall!!
Hade verkligen riktigt skoj och nu inser jag att det blir länge tills jag träffar vissa personer igen!
Känns jobbigt!
Rebecca, Nisse, Fred, Hanna, Emelie, Kattis, Lotta, Anneli, Jakob,Lina, Maya, Emma, jonas, Alex, Kaj, David, Mats, Andy, Sunny, Emelie, Maria, Ulrika, Katti, m.m. (Är som sagt stressad så jag har säkert glömt någon)

Men jag vill iallafall tacka er för att ni gjort Stockholm som mitt andra hem=)

Nu blir det flyg hem och fest med mina polare i Skellefteå!!
Jobbiga är att jag flyger till Umeå, fanns inga flyg till Skeå=(
Men Ragnhild och Nicklas och hämtar mig, så det är ju rätt lugnt=)
TACK!=)

Två bilder från igår! (Det kommer fler på Söndag!)



Inga kommentarer: