tisdag 13 maj 2008

Seg vecka...

Har en lite seg vecka just nu där det är svårt att hitta några riktiga glädjeämnen. Ser nästan bara jobb och långa veckor framför mig.
Har även ångest för närmsta månaderna. Om mindre än tre veckor är Sthlm bara ett minne blott och då har jag varken ett jobb eller hem i denna stad som jag bott i senaste 2 åren. Det känns både skrämmande och riktigt konstigt.
För även om jag vet att det är absolut det enda rätta så är det så mycket som jag kommer sakna! Vänner,jobbet, kollegor, staden (inte stressen), syrran, möjligheterna m.m.
Fan jag måste verkligen fundera ordentligt om hösten...
Dock känns plugg fortfarande som helt rätt!

Samtidigt känns det helt underbart att komma hem till Skeå och bara vara ledig, träffa kompisar och ta det lugnt. Det kommer bli en underbar sommar!

Passar på att lägga upp denna underbara låt med den underbara videon!
Då blir jag lite gladare!=)

Nickelback - Rockstar!

Inga kommentarer: