fredag 16 maj 2008

Gott och blandat!

  • Jaha då har man alltså skapat 500 inlägg på denna blogg. Nu undrar jag...Ska man se det som en milstolpe eller nåt? Eller ska man säga som dom flesta idrottstjärnor gör? - Det där är inget jag bryr mig om just nu, det är väl efter karriären man kan titta tillbaka och vara stolt över det man gjort. Haha!
  • Ikväll ska jag, Cissi, Emmy och Liv först fara och käka och sen fara på Gröna Lund. Där blir det självklart åkband och fullt ös! Sen finns det nog stora chanser till utgång senare under natten... Blir nog en riktigt trevlig!
  • Skoj med bloggen är iallafall att antalet läsare har ökat kraftigt och inte minskat under denna långa tid...
  • Om ca två veckor kommer denna blogg få både nytt namn och "lite" nytt utseende. Får hoppas att det går lika bra då!=//
  • Imorgon blir det kanske frisbeegolf tillsammans med Fred och Mats. Beror lite grann på vädret. Skulle vara jäkligt skoj iallafall!
  • Imorgonkväll ska jag träffa upp lite människor som jag lärde känna under finlandskryssningen. Vi ska styra upp ett litet efterparty!=) Kan nog sluta hur som helst!
  • Det ser ut som jag kommer ha tillgång till egen lägenhet i Skellefteå under stora delar av sommaren. En grym lägenhet! Kan som sagt bli en riktigt härlig sommar detta
  • Brorsan är just nu i Miami och jag är lite avis...=(
  • Har haft många tankar på en Iphone dessa dagar... (Ja Fred jag är AVIS!)
  • Det verkar inte bli någon resa till Österrike i sommar, men just nu känns inte de så jättefarligt. Verkar kunna bli några grymma kvällar med grabbarna ändå=).
  • Jävlar vilken respons det blev på mitt inlägg angående Allbäck!! 25 kommenaterar och nästan inget med ett vettigt innehåll.=) Haha det kommer bli ett intressant EM detta=)
  • Efter att ha kört "veckans fråga" några gånger kan vi konstatera att man ska tydligen heja på Allbäck (!!?), fara ut och resa mycket och kalla Johan antingen "Walle" eller "Tegel". Jag röstar på det andra alternativet.
  • Vad ska nästa "veckans fråga" bli???

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena broder... tack för senast! Vår kväll i Luleå blev lugnare än eran. Vi gick ut och åt och myste sedan i sängen till finalen i Körslaget. Matheo hälsar med en blöt puss. Han har kommit på han kan stå, med stöd förstås..., och ska göra det hela tiden. Ha en skön helg, låter som det är fullt upp med trevligheter! Kram Rangan

Anonym sa...

nästa fråga kan vara. hur ska vi skicka hem zlatan till babylonien?

Anonym sa...

exempel:
* i samma banankartong som han kom i.

* släppa ner han med riset från röda korset i fallskärm.

* Informera om att det finns näsoperations expert i babylonien.

* apburen

Anonym sa...

hej hittade din till din blogg!
jag undrar bara om du är släkt med fredrik lindström? om du är det kan inte du skicka hans mob nr till mig, jag är som kär i han! annars kan kanske vi bli ihop, om du är nära släkt till han?

Anonym sa...

nasta fraga: hur manga fiskar finns det i Medelhavet?

1. En, Majken.
2. Hall kaften, bog!
3. I am Ron Burgundy?
4. 80
5. Tre lejon och en gnu